  • Data: 2009-01-12 00:11:08
    Temat: Re: Problem z ładowaninem PNG (oczywiscie IE)
    Od: porneL <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Jan 2009 23:15:41 -0000, raku <r...@g...pl> wrote:

    > Sa dwa rodzaje png - indeksowany jak gif i pelnokolorowy. Z tym drugim
    > ma problem w IE6 i dlatego stosuje sie te hacki.

    Nie.
    Rodzajów PNG jest kilka/kilkanaście (zależy od tego jak liczysz warianty ze skalą
    szarości i 16-bitowe).

    Łopatologicznie:

    IE6 nie ma problemów z wyświetlaniem PNG 24-bitowych bez kanału alpha.
    IE6 nie ma problemów z wyświetlaniem PNG indeksowanych bez kanału alpha.
    IE6 nie ma problemów z wyświetlaniem PNG indeksowanych z 1-bitowym kanałem alpha.

    IE6 ma duże problemy z wyświetlaniem PNG 24-bitowych z 8-bitowym kanałem alpha.
    IE6 ma małe problemy z wyświetlaniem PNG indeksowanych z 8-bitowym kanałem alpha.

    --
    this.author = new Geek("porneL");