    From: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problem z uruchomieniem komputera.
    Date: Mon, 21 Nov 2016 12:45:14 +0100

    dyskusyjnych:XnsA6C499B60766Fbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    > Co to za komputer? Jaka konfiguracja? Opłaca się ratowac?
    > Kondensatory czasami płataja figle pomimo tego ze nie sa spuchniete.

    Składak:
    Foxconn P35A-S LGA 775,
    Pentium Dualcore E2160,
    2*2 GB RAM DDR2 800 MHz,
    Gigabyte Radeon HD 3650 512MB DDR2 PCI-E BOX
    HDD Samsung 500 GB SATA, modelu nie pamiętam,
    Jakaś nagrywarka DVD LiteOn,
    flop 3,5",
    więcej szczegółów nie pamiętam.
    Oryginalna Vista Home Premium OEM 32 bity.

    Bez grafiki startuje normalnie, więc sprawdzę z inną.
    Czy się opłaca, nie wiem. Chciałem sprzedać, ale w takim stanie to tylko na
    części.
    Dla mnie on większej wartości nie przedstawia, zbyt stary, żeby opłacało się
    go modernizować, bo poza obudową, HDD (tylko jako drugi) i nagrywarką reszta
    kwalifikuje się do wymiany.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.