    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Problemy z SSD
    Date: 20 Jan 2013 18:07:58 GMT

    On 2013-01-20, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > A pamiętacie dyskusję o wyższości lustrzanych matryc lcd nad
    > matowymi ? Nawet na tej grupie byli idioci którzy przekonywali
    > o ich wyższości nad matowymi nawet w monitorach stacjonarnych.
    > Bo tak wyczytali w reklamach. Po kilku miesiącach papierowa prasa
    > komputerowa zaczęła oficjalnie pisać o różnicy w jakości i
    > kretynów pierniczących bezsensowne głupoty i kłamstwa wymiotło
    > z grupy. Ciekawy jestem w dyskusjach nad jaką rewelacją udzielają
    > się dzisiaj.

    Ja nie jestem ciekawy ;).
    Kolega t. chyba po prostu ma jakiś problem (patrz: odpowiedź o
    przewijaniu kaset długopisem).

    Wiadomo, że istnieją ludzie, którzy lubią się dowartościowywać
    zakupami (od butów i torebek po samochody i komputery). Wiadomo,
    że istnieją ludzie zafascynowani technologią i lubiący nowinki, którym
    czasem pasja czasem przytępia zdrowy rozsądek.

    Wiadomo też, że istnieje (niestety) typowe buractwo. Znam osobiście
    osoby, które potrafią do kogoś wejść jako goście i powiedzieć "ale masz
    śmiesznie mały telewizor - my sobie kupiliśmy 50 cali i na tym to się
    dopiero da coś oglądać".

    Dlatego kolega t. mnie ani nie dziwi ani nie ciekawi. Najwyżej martwi.

    pozdrawiam,
    PK