  • Data: 2013-01-24 21:10:02
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości
    news:51018fbb$0$1299$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dokladnie to wczoraj pomyslalem czytajac kolejne (po/w)pisy uczestnikow.
    > Ale
    > juz mnie nauczyli, ze lepiej sie z usmiechem przygladac niz cokolwiek
    > twierdzic, bo w ich realu to co ja wiem jest tym co mi sie wydaje ;-)

    Z moich doswiadzczeń z SSD wynika, że "za" są głównie sprzedawcy,
    wynajęci klakierzy i mniej liczna grupa, która faktycznie odczuwa korzyści
    ze stosowania SSD.
    Zalecenia w stylu wyłącz hibernacje, wyłącz plik wymiany, wyłącz
    indeksację itp. swiadczą o ... wiecie o czym ;)
    Z w/w zaleceń nie stosuję się do pierwwszego (hibernacja). Szokującego
    niektórych wzrostu wydajności niestety nie zauważyłem.

    --
    marfi