    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problemy z serwisem Asus
    Date: Thu, 04 Aug 2011 13:56:24 +0200

    > Mam pytanko czy ktoś miał do czynienia z serwisem gwarancyjnym Asusa
    > firmą NMC-PE Polska Sp. z o.o. w Koszalinie? Po padzie netbooka
    > używanego jako awaryjny terminal w serwerowni (po ~3 miesiącach
    > działania nie dał się kolejny raz uruchomić) wysłaliśmy go do naprawy
    > gwarancyjnej i w zamian otrzymaliśmy mailem informację że gwarancja
    > zostaje anulowana bo netbook jest jakoby zalany cieczą. Jestem w 100%
    > pewny że sprzęt był używany od momentu rozpakowania w serwerowni gdzie
    > nie ma żadnych cieczy. Przysłano nam fotografie które jakoby mają to
> [...]

    Jak ja serwisowałem swego czasu Laptopa ASUS to wysyłałem go do serwisu
    ORIKA we Wrocławiu. Nie mogłem narzekać, dwa razy serwisowany i dwa razy
    trwało to ok. tygodnia. Raz wymiana touchpada, drugi raz wymiana obudowy
    notebooka (pęknięta na rogu) oraz nagrywarki. Zawsze było OK. Ale też
    słyszałem, że ten serwis w Koszalinie to totalna lipa, choć o ORICE też
    można poczytać niezbyt dobre opinie. Ja jakoś nie miałem problemów z ORIKĄ