-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Problemy z serwisem Asus
Date: Thu, 04 Aug 2011 13:56:24 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 28
Message-ID: <j1e1dm$f8v$1@inews.gazeta.pl>
References: <20110804133922.47f8d4db@babcia-workstation>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: bxd26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1312459000 15647 83.18.237.26 (4 Aug 2011 11:56:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Aug 2011 11:56:40 +0000 (UTC)
X-User: kamil.komodzinski
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <20110804133922.47f8d4db@babcia-workstation>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1197817
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-04 13:39, Maciek Babcia Dobosz pisze:
> Mam pytanko czy ktoś miał do czynienia z serwisem gwarancyjnym Asusa
> firmą NMC-PE Polska Sp. z o.o. w Koszalinie? Po padzie netbooka
> używanego jako awaryjny terminal w serwerowni (po ~3 miesiącach
> działania nie dał się kolejny raz uruchomić) wysłaliśmy go do naprawy
> gwarancyjnej i w zamian otrzymaliśmy mailem informację że gwarancja
> zostaje anulowana bo netbook jest jakoby zalany cieczą. Jestem w 100%
> pewny że sprzęt był używany od momentu rozpakowania w serwerowni gdzie
> nie ma żadnych cieczy. Przysłano nam fotografie które jakoby mają to
> potwierdzać ale nie jestem przekonany że to nie fotografie całkiem
> innego egzemplarza. Są tylko zbliżenia - fotka ma wymiary może 3x3 cm i
> na jej podstawie nie można stwierdzić czy to nasz sprzęt czy jakiś
> inny. Na paru forach wyczytałem że mail o zalaniu sprzętu to częsta
> wymówka tego serwisu i odmowa naprawy gwarancyjnej. Wychodzi na to że
> pisanie do Asusa nie daje wiele - odpowiada osoba powiązana z serwisem.
>
> Czy ktoś miał z nimi do czynienia i napotkał taki sam problem? Jakie
> podejmował kroki by naprawa została wykonana?
>
> Zdrówko
>
Jak ja serwisowałem swego czasu Laptopa ASUS to wysyłałem go do serwisu
ORIKA we Wrocławiu. Nie mogłem narzekać, dwa razy serwisowany i dwa razy
trwało to ok. tygodnia. Raz wymiana touchpada, drugi raz wymiana obudowy
notebooka (pęknięta na rogu) oraz nagrywarki. Zawsze było OK. Ale też
słyszałem, że ten serwis w Koszalinie to totalna lipa, choć o ORICE też
można poczytać niezbyt dobre opinie. Ja jakoś nie miałem problemów z ORIKĄ
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.11 12:04 d530
- 06.08.11 12:48 Maciek "Babcia" Dobosz
- 07.08.11 03:36 pioruns
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wiewiórki, szczury i myszy...
- VMWare :)
- Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- nowe programy wolniej rysują okna
- Drukara laserowa
- MSI B450 PRO VDH MAX - HDMI+DVI = 2 ekrany?
- Na tej Chmurce uciekły mi 2 posty
- Jakiś Volume
- Zniknął dźwięk na tylnym panelu
- Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- wymiana ekranu w laptopie
- Re: Głośniki
- Re: Głośniki
- Fwd: Re: Głośniki
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław