-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
rtners.pl!not-for-mail
From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Problemy z serwisem Asus
Date: Sat, 6 Aug 2011 14:48:13 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 37
Message-ID: <20110806144813.28ad14f5@babcia-workstation>
References: <20110804133922.47f8d4db@babcia-workstation> <j1e1s3$erm$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1312634874 67860 217.153.152.74 (6 Aug 2011 12:47:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 6 Aug 2011 12:47:54 GMT
X-Newsreader: Claws Mail 3.7.2 (GTK+ 2.18.3; x86_64-pc-linux-gnu)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1197926
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2011-08-04, o godz. 14:04:12
"d530" <d...@p...com> napisał(a):
>
> "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
> news:20110804133922.47f8d4db@babcia-workstation...
> > ...
> > nie ma żadnych cieczy. Przysłano nam fotografie które jakoby mają to
> > potwierdzać ale nie jestem przekonany że to nie fotografie całkiem
> > innego egzemplarza. Są tylko zbliżenia - fotka ma wymiary może 3x3
> > cm i ...
>
>
> Przecież to żaden problem chlapnąć wodą albo colą na Twój egzemplarz
> i już masz anulowaną gwarancję. Sprzęt jest w ich rękach i nie masz
> nad nim i nad nimi żadnej kontroli.
Zdaję sobie sprawę że tak może być - dlatego się pytam, zwłaszcza że
po przeszukaniu sieci na okoliczność problemu z tym serwisem okazuje
się że jest to dość popularny sposób spławiania ludzi przez ten serwis.
>
> Reklamacje na serwis do centrali, jeśli będą częste, mogą sytuację
> poprawić.
Maile do centrali powodują to że są one odsyłane do serwisu...
Z różnych serwisów najsprawniej chyba działa (przynajmniej w moim
przypadku) serwis Della bo zaliczył u mnie najmniej wpadek. ;-) Z
serwisem Asusa bezpośrednio mam do czynienia po raz pierwszy. Właściwie
bezproblemowy był do tej pory jedynie serwis firmy Thomas Krenn ale to
ciut inny sprzęt - głównie serwerowy. Do tego stopnia że potrafią np.
przysłać wpierw szwankującą część (np. zasilacz do serwera czy dysk) i
dopiero po wymianie przysłać kuriera po wadliwą lub poprosić o jej
złomowanie we własnym zakresie.
Zdrów
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.11 03:36 pioruns
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wiewiórki, szczury i myszy...
- VMWare :)
- Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- nowe programy wolniej rysują okna
- Drukara laserowa
- MSI B450 PRO VDH MAX - HDMI+DVI = 2 ekrany?
- Na tej Chmurce uciekły mi 2 posty
- Jakiś Volume
- Zniknął dźwięk na tylnym panelu
- Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- wymiana ekranu w laptopie
- Re: Głośniki
- Re: Głośniki
- Fwd: Re: Głośniki
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław