    From: pioruns <c...@b...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problemy z serwisem Asus
    Date: Sun, 7 Aug 2011 03:36:55 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 04 Aug 2011 13:39:22 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

    > Mam pytanko czy ktoś miał do czynienia z serwisem gwarancyjnym Asusa
    > firmą NMC-PE Polska Sp. z o.o. w Koszalinie? Po padzie netbooka
    > używanego jako awaryjny terminal w serwerowni (po ~3 miesiącach
    > działania nie dał się kolejny raz uruchomić) wysłaliśmy go do naprawy
    > gwarancyjnej i w zamian otrzymaliśmy mailem informację że gwarancja
    > zostaje anulowana bo netbook jest jakoby zalany cieczą. (...)
    > Czy ktoś miał z nimi do czynienia i napotkał taki sam problem? Jakie
    > podejmował kroki by naprawa została wykonana?

    Witam.
    Dwa razy oddałem tam laptopa, za każdym razem naprawa trwała kilka dni,
    nawet byłem tam osobiście u nich w firmie. Nie miałem żadnych problemów.
    Bardzo dziwna sytuacja, jeśli ktoś to celowo zrobił, to skontaktuj się z
    nimi, niech Ci odeślą laptopa i sam go sprawdź. Może któryś z (Twoich)
    pracowników jednak zalał laptop bez twojej wiedzy, czy coś?

    --
    [ ASUS M4A87TD/USB3 & 8GB Samsung PC3-10600 ]
    [ AMD Phenom II X4 955 @ 3.8GHz & Titan TTC-NK35TZ/RPW/V3 ]