    From: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problemy z tabletem HP Pavilion - potrzebna pomoc
    Date: Mon, 09 Nov 2009 08:48:14 +0100

    Jaskiniowiec pisze:

    > Witam
    >
    > Mam ten oto sprzet:
    > http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=3
    758330&lc=pl&cc=pl&dlc=pl&lang=pl&tmp_track_link=ot_
    we/prodlink/pl_pl/3758330/loc:0&cc=pl

> [...]
    >
    > Odnosnie systemu, to system tez zawsze uruchamia sie bez problemu, zatem
    > jeszcze raz tzw. "znaffcom" przypomne, ze to nie o sterowniki chodzi.
    >
    > Co mi przychodzi do glowy? Mysle, ze to moze byc wina zimnych lutow,
    > badz wyschniecia jakiegos kondensatora na plycie - akurat HP, niby
    > ceniona marka, ma to do siebie, ze olali calkowicie odpowiednie
    > chlodzenie swoich sprzetow. Czasami w spoczynku, temperatura rdzenia
    > dochodzi do 98st C! To przestroga dla potencjalnych kupujacych, by
    > omijali HP z daleka, jesli cenia cisze i nie chca poparzyc nog.

    Z tym omijaniem tej firmy to sie zgadzam w 100%. A kwestia przypalania
    nog i wkladek dousznych by go wyciszyc tez jest prawdziwa. :-) Z tym
    grzaniem to nie wykluczone, ze zle jest zamocowane chlodzenie na procku,
    albo cos nie tak z grafika. Tez tak mialem. Ale po powrocie z serwisu
    poprawilo.

    > Dodam jeszcze, ze gdy juz tablet uruchomi sie normalnie, to moze chodzic
    > nawet tydzien. Po hibernacji, badz uspieniu ekran wstaje normalnie.
    > Problem wystepuje tylko przy restarcie, ew. przy wylaczeniu i wlaczeniu
    > - przy hibernacji i uspieniu ten objaw nie wystepuje.
    >
    > Czy ktos z Was spotkal sie z takim problemem, a jesli tak, to co bylo
    > przyczyna?
    >
    > Z gory bede wdzieczny za wszelakie porady/podpowiedzi

    Jesli jest na gwarancji zglos do nich. Ja mialem podobna jazde z
    laptopem Pavilion DV5. Na szczescie na gwarancji jeszcze jest i
    skonczylo sie za pierwszym razem wymiana plyty, ale nie pomoglo i
    odeslali mi z powtarzajaca sie wada, zas za drugim razem skonczylo sie
    na wymianie calego panelu LCD. Mam sprzet nie caly rok a juz 3 razy byl
    w serwisie. Masakra.

    Sproboj moze takiego czegos:
    -wyjmij akumulator
    -przytrzymaj wlacznik "on" przez jakies 30 s, bez akumulatora w urzadzeniu
    -nastepnie zainstaluj akumulator
    -uruchom sprzet

    Moze cos pomoze.