  • 31. Data: 2011-03-08 09:15:13
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2011-03-08 06:58, Maciej Pilichowski pisze:

    > To wez gotowca (FFTW) zrob bindowanie do Pascala i z glowy. To
    > problem?

    Albo niech użyje googla. Pierwsze trafienie na
    [FFTW for pascal].

    http://www.fftw.org/install/windows.html

    "FFTW 3.x and Borland Delphi

    George Beckett has contributed a Pascal interface file
    (fftw_interface.pas) for calling FFTW from Borland Delphi (Pascal). This
    file is for the single-precision FFTW, but double-precision could be
    used as well by changing the appropriate types and renaming fftwf_ to
    fftw_ in the file. "

    OK, trzeba wiedzieć, jak się ta biblioteka nazywa (z drugiej
    storny nawet wikipedia do niej odsyla).

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 32. Data: 2011-03-08 14:33:37
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <il2ugs$6p0$1@news.onet.pl> Paweł Kierski napisal(a):

    > Racja - sesja zimowa blisko 8-)

    Chyba już po sesji.

    http://studia.elka.pw.edu.pl/cal/

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 33. Data: 2011-03-08 16:01:34
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    W dniu 2011-03-08 09:00, Paweł Kierski pisze:
    > W dniu 2011-03-07 23:28, apl pisze:
    > [...]
    >
    > Wybacz, ale sformułowanie twojej prośby wskazywało na typową
    > "zaliczeniówkę". Tego sporo osób nie lubi i daje temu zgryźliwie wyraz
    > 8-) Spróbuj obalić te podejrzenia - na pewno będzie łatwiej.

    > Mała popularność w tzw. przemyśle. A jeśli już to konotacje z Delphi,
    > w którym zazwyczaj pisali kiepscy klepacze kodu. Stąd duża korelacja
    > Pascal/Delphi - bardzo marny kod.
    >
    > BTW - czemu nie zlinkować czegoś w innym języku (np. C) z Pascalem? Albo
    > przepisać kawałek kodu z C - przykładów na pewno mnóstwo, a trudność
> [...]
    Na przykład można skorzystać z http://www.fftw.org/. Dodatkowo jeśli OP
    ma już kod dla fft to zrobienie transformaty kosinusowej nie jest
    problemem (patrz tu:
    http://www.fftw.org/fftw3_doc/Real-even_002fodd-DFTs
    -_0028cosine_002fsine-transforms_0029.html#Real-even
    _002fodd-DFTs-_0028cosine_002fsine-transforms_0029
    )

    Pozdrawiam,
    Wit

  • 34. Data: 2011-03-08 16:33:11
    Od: apl <a...@i...pl>

    On 7 Mar, 20:08, "slawek" <s...@h...pl> wrote:
    > U ytkownik "apl" <a...@i...pl> napisa w wiadomo ci grup
    g2000vbv.googlegroups.com...

    > Tymbardziej zajrzyj do "T&A handbook" - ceg a ze stajni CRC, w sam raz dla
    > ciebie. Cosinusow wyj tkowo rozpisali. em si zdziwi , bo ksi ka og lnie
    > nienumeryczna.
    >
    > slawek

    Dzięki Sławek. Już bukuję bilet do Londynu, bo w naszej osiedlowej
    księgarni nie ma.
    Pozdro, apl

  • 35. Data: 2011-03-08 17:35:24
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Tue, 8 Mar 2011 08:33:11 -0800 (PST), apl <a...@i...pl> wrote:

    g2000vbv.googlegroups.com...

    >Dzięki Sławek. Już bukuję bilet do Londynu, bo w naszej osiedlowej
    >księgarni nie ma.
    >Pozdro, apl

    Acha, znaczy, ma byc z dostawa do domu?...

    A.L.

  • 36. Data: 2011-03-08 20:19:40
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > douczać, a trafienie na kumającego aystenta coraz trudniejsze i nie ma

    Zygzakują?

    slawek

  • 37. Data: 2011-03-08 20:32:27
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "apl" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    6g2000vbq.googlegroups.com...
    > lasu? A wam zachciewa się tylko przekomarzać. Nie rozumiem też uwag co
    > do Pascala. Płyną z jakiegoś doświadczenia? Jego prostota pozwala na

    E, po prostu kiedyś zmuszano ich do uczenia się Paszczala, to udają, że
    Paszczal jest passe.

    Doświadczenia z (nieodległego) dzieciństwa.

    Nawet nie wiedzą, jak wyglądał Algol 68 - a narzekają. LOL

    slawek

  • 38. Data: 2011-03-08 20:34:10
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 07 Mar 2011 20:37:46 +0100, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy to w ogóle pomysl zeby na uczelniach uczyć czegokolwiek co jest
    >nowoczesne i używane w przemyśle? Toż przeciez musliby się wykladowcy
    Jakich uczelniach? Co rozumiesz przez nowoczesne? Nie mylisz aby tego
    ze słowem modne? Studenci to też czasami dupy wołowe i chcą się tylko
    ,,prześliznąć'' przez studia.

    PS. Pomyśl o tym - skoro uczelnie nie oferowałyby odpowiedniego
    wykształcenia to przecież prywatne uczelnie techniczne i szkoły
    zawodowe byłybz oblegane.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 39. Data: 2011-03-08 20:36:43
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "A.L." <l...@a...com> napisał w wiadomości grup
    com...
    > Gotowca? W Pascalu?...

    A co złego w gotowcu - to kadra narodowa profesorów nie potrafi zapytać o
    konstrukcję algorytmu, nie potrafi zapytać o coś mądrzejszego niż sam
    algorytm? To luminarze nauki podpisujący się dr rehabilitowany czy jakiś
    A.L. nie potrafią po prostu wymagać podawania źródeł, dbać o samodzielność
    pracy itd.?

    Nie rozśmieszajcie mnie. Bo i tak wiem jak jest.

    slawek

  • 40. Data: 2011-03-08 20:38:52
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Tue, 08 Mar 2011 21:34:10 +0100, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    >PS. Pomyśl o tym - skoro uczelnie nie oferowałyby odpowiedniego
    >wykształcenia to przecież prywatne uczelnie techniczne i szkoły

    "Wykladowca Politechniki Koszalinskiej oblal grupe studentów, bo nie
    umieli. Ktos z wladz uczelni kazal jednak studentom wpisac zaliczenia,
    by Politechnika nie stracila dotacji. Kanclerz Politechniki przyznal
    publicznie, ze tak sie dzieje na jego uczelni i twierdzi: - To
    zjawisko powszechne w szkolach wyzszych. Ministerstwo Nauki i
    Szkolnictwa Wyzszego: - Nic o tym nie wiemy "

    http://tinyurl.com/4f65or3

    To tak na marginesie...

    A.L.