  • 41. Data: 2011-03-08 20:40:03
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    slawek wrote:

    > Użytkownik "A.L." <l...@a...com> napisał w wiadomości grup
    com...

    > A co złego w gotowcu - to kadra narodowa profesorów nie potrafi zapytać
    > o konstrukcję algorytmu, nie potrafi zapytać o coś mądrzejszego niż sam
    > algorytm?

    Profesorkowie są zbyt ciency żeby ułożyć takie zadanie, którego nie da
    się "zerżnąć". I tyle :)

    > To luminarze nauki podpisujący się dr rehabilitowany czy jakiś
    > A.L. nie potrafią po prostu wymagać podawania źródeł, dbać o
    > samodzielność pracy itd.?

    Nie potrafią. Wolą zrzędzić, że "młodzież ściąga". Ale wiesz - za taką
    pensję tobie też by się nie chciało ;)

  • 42. Data: 2011-03-08 20:40:26
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Tue, 08 Mar 2011 17:01:34 +0100, Wit Jakuczun
    <w...@g...com> wrote:

    >Na przykład można skorzystać z http://www.fftw.org/. Dodatkowo jeśli OP
    >ma już kod dla fft to zrobienie transformaty kosinusowej nie jest
    >problemem (patrz tu:
    >http://www.fftw.org/fftw3_doc/Real-even_002fodd-DFT
    s-_0028cosine_002fsine-transforms_0029.html#Real-eve
    n_002fodd-DFTs-_0028cosine_002fsine-transforms_0029
    >)
    >
    >Pozdrawiam,
    > Wit

    Drogi Kolego, przeciez jak napisal Oryginalny Poster: " Czy ktoś z
    szanownych kolegów udostępnił by mi takiego gotowca? Dziękuję z góry."

    chodzi o gotowca a nei literature

    A.L.

  • 43. Data: 2011-03-08 20:40:58
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    slawek wrote:

    > Użytkownik "apl" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    6g2000vbq.googlegroups.com...

    > E, po prostu kiedyś zmuszano ich do uczenia się Paszczala, to udają, że
    > Paszczal jest passe.
    >
    > Doświadczenia z (nieodległego) dzieciństwa.
    >
    > Nawet nie wiedzą, jak wyglądał Algol 68 - a narzekają. LOL

    Pascal do nauki "klasycznych" algorytmów jest bardzo przyzwoity.
    Czytelniejszy niż C czy C++. Ale w biznesie ten język już umarł. Bardzo
    mało jest ogłoszeń o pracę na Paszczala.

  • 44. Data: 2011-03-08 20:43:25
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    A.L. wrote:
> [...]
    -_0028cosine_002fsine-transforms_0029.html#Real-even
> [...]
    >

    > Drogi Kolego, przeciez jak napisal Oryginalny Poster: " Czy ktoś z
    > szanownych kolegów udostępnił by mi takiego gotowca? Dziękuję z góry."

    No i bardzo dobrze! To jest mu potrzebne do joba a nie na zaliczenie,
    dlatego poszukuje gotowca. Co w tym jest takiego dziwnego??

  • 45. Data: 2011-03-08 20:53:31
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    et...
    > Kiepskie porownanie.

    Kiepskie rozumowanie.

    > Porownaj sobie Pascala, ktory to wiele lat temu byl uzyteczny do .NET C#,
    > ktory to w obecnych czasach jest uzyteczny.

    Dla mnie .NET mógłby nie istnieć. Serio. Do niczego nie jest mi potrzebny.

    Pascal? Też niezbyt potrzebny, nie używam.

    Ostatnio bawi mnie pisanie w Fortranie. Szybko sie liczy, kompilatory są
    wszędzie gdzie bywam, bibliotek jest full i trochę.

    To trochę tak jak z żeglarstwem - niektórzy muszą mieć jacht z chromowymi
    relingami, tekowym pokładem, uranowym kilem i GPS, zwodowany w dobrej
    drogiej stoczni. Innym wystarcza byle tratwa zbudowana własnoręcznie z pni
    drzew.

    slawek

  • 46. Data: 2011-03-08 21:00:42
    Od: A.L. <l...@a...com>

    A jak w gotowcu bedzie blad, to co?...

    A.L.

  • 47. Data: 2011-03-08 21:02:52
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 08 Mar 2011 14:38:52 -0600, A.L. <l...@a...com> wrote:

    Z czasów przebywania na doktoracie sam pamiętam takie sytuacje,
    niestety. Podobny ,,kwiatek'' z lokalnego podwórka, jakie cuda potrafi
    zdziałać zmiana nazwy kierunku:
    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34941,9169638,N
    owa_specjalizacja_uratowala_oceanotechnike_na_ZUT.ht
    ml

    Pytanie: kto tu kogo robi w balona? Bo może jednak wszyscy są
    zadowoleni a my to roztrząsamy abstrakcyjne problemy ...

    PS. Bywałeś na jakimś nowozelandzkim paśniku?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 48. Data: 2011-03-08 21:15:18
    Od: apl <a...@i...pl>

    On 8 Mar, 09:00, Paweł Kierski <n...@p...net> wrote:
    > W dniu 2011-03-07 23:28, apl pisze:
    > [...]
    >
    > Wybacz, ale sformu owanie twojej pro by wskazywa o na typow
    > "zaliczeni wk ". Tego sporo os b nie lubi i daje temu zgry liwie wyraz
    > 8-) Spr buj obali te podejrzenia - na pewno b dzie atwiej.

    > Ma a popularno w tzw. przemy le. A je li ju to konotacje z Delphi,
    > w kt rym zazwyczaj pisali kiepscy klepacze kodu. St d du a korelacja
    > Pascal/Delphi - bardzo marny kod.
    >
    > BTW - czemu nie zlinkowa czego w innym j zyku (np. C) z Pascalem? Albo
    > przepisa kawa ek kodu z C - przyk ad w na pewno mn stwo, a trudno
> [...]

    Dziwią mnie te wszystkie moralizujące wypowiedzi. Przecież jak nie
    chcesz, to nie dawaj. Ja zawsze mówię: "nieważne skąd coś wiesz, ważne
    abyś miał wiedzę". Przecież wszyscy korzystamy z gotowców w postaci
    chociażby prawa Pascala, praw Newtona tw. Pitagorasa itd, itp.
    Prawdziwa szkoda powstaje wtedy, gdy czyjaś praca idzie na marne, gdy
    nikt z niej nie korzysta. Potrzebnego kodu po prostu jeszcze nie mam i
    to wszystko. Czytać umiem, literaturę mam, ale nie mam czasu.
    Pozdrawiam,
    apl

  • 49. Data: 2011-03-08 21:19:21
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Tue, 08 Mar 2011 22:02:52 +0100, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    >zadowoleni a my to roztrząsamy abstrakcyjne problemy ...
    >
    >PS. Bywałeś na jakimś nowozelandzkim paśniku?

    Jak idzie o zmiane nazwy, to polecam to:

    http://www.math.uni.lodz.pl/pages,62.html

    "Katedra Rownan Rozniczkowych i Informatyki"

    Wszystko co ma "informatyke" w nazwie jest pokupne :)

    A.L.

  • 50. Data: 2011-03-08 21:20:44
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Tue, 8 Mar 2011 13:15:18 -0800 (PST), apl <a...@i...pl> wrote:

> [...]
    >nikt z niej nie korzysta. Potrzebnego kodu po prostu jeszcze nie mam i
    >to wszystko. Czytać umiem, literaturę mam, ale nie mam czasu.

    A googli nie masz?

    A.L.