  • 11. Data: 2009-04-03 09:02:48
    Temat: Re: Program do obrobki plikow tekstowych ?
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Mikolaj Rydzewski wrote:

    > No tak, co to za przyjemnosc miec sedowo-awkowo-perlowy skrypt ktorego
    > nie mozna nawet kliknac ;-)

    Malkontencisz - wpisujesz nazwę skryptu [opcjonalnie parametry] i
    klikasz Enter 8-)

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 12. Data: 2009-04-04 10:28:00
    Od: Adam Przybyla <a...@g...pl>

    Sws <s...@p...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy ktos moze z grupowiczow zna uniwerslany program do hurtowej obrobki
    > duzej ilosci wskazanych plikow tekstowych (logi z rutera).
    > Chodzi mi o to aby we wszyskich wskazanych plikach lub tez nawet w jednym
    > zaznaczyl tylko te linijki ktore zawieraja okreslone slowo a nastepnie je
    > wycial, usunal, skopiowal, itp.
    >
    > Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.
    ... a moze szukasz analizatorow logow? Jst ego od groma,
    wycinaja co ciekawsze "momeny" i podsylaja na skrzynke;-) Zero czytania
    manuali;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 13. Data: 2009-04-14 10:24:57
    Od: j...@g...com

    On 2 Kwi, 11:54, "Sws" <s...@p...pl> wrote:
> [...]
    > wycial, usunal, skopiowal, itp.
    >
    > Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Pewnie zaraz usłyszę tutaj o dobieraniu właściwego narzędzia do
    konkretnych zastosowań, ale polecę Ci dowolny arkusz kalkulacyjny.

  • 14. Data: 2009-05-02 12:42:13
    Od: Matgaw <m...@e...poznan.pl>

    Sws pisze:
> [...]
    > zaznaczyl tylko te linijki ktore zawieraja okreslone slowo a nastepnie je

    Może po prostu grep?

    --
    Matgaw