  • Data: 2014-09-24 12:00:12
    Temat: Re: Program do wl/wylaczania trybu samolotowego
    Od: "Vikku" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie też i tak chodziło mi o ten program "Power Schedule". Muszę
    > przyznać że go osobiście nie używałem ale "screenshoty" które widziałem
    > pozwalają sądzić że da się nim wyłączyć funkcje telefonu w określonym
    > czasie.

    No dobra. Znalazłem ten program w sklepie google.
    Nigdy nie instaluje takich dziwnych programów stąd moje pytanie.
    Podczas instalacji Power Schedule program potrzebuje dostepu do:
    telefon
    zdjęcia/multimedia/pliki
    identyfikator urządzenia i informacje o połączeniu
    informacje o połączeniu wifi.

    Czy danie zgody na dostęp do mojego telefonu (zdjęć, plików, identyfikacji
    itp.) może być niebezpieczne?
    Czy program może wyciągnać np. moje maile, zdjęcia, itp.?
    Czy kazdy program w google play rząda dostępu do tak wrażliwych danych? Jak
    ew. zminimalizować ryzyko korzystania z zewnętrznych programów?