  • Data: 2009-08-10 11:49:24
    Temat: Re: Programista C/C++
    Od: Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 11:43:45 +0000 (UTC), Stachu 'Dozzie' K. napisał(a):

    > Znaczy tego, ja bym nie powiedział że osoba irenka <i...@g...com>
    > podała swoje imię. Znaczy które by miało być imieniem? To z maila, to
    > z komentarza maila? A nazwisko?

    Zgodnie z sugestią Irenki posypałem głowę popiołem i zastanowiłem się nad
    sobą, swoim życiem i tym, którego argumentu mógłbym przeciągnąć na jej
    korzyść. I tak właśnie doszedłem do imienia i nazwiska :-)

    > Podejrzewam że dlatego że zleceniodawcy nie podają, a ci z kolei unikają
    > tego, bo nie mają jasno określonej polityki płacowej. Tak w każdym razie
    > ja to widzę.

    Taka sytuacja jeszcze bardziej stawia pod znakiem zapytania instytucję
    pośredników (w omawianym kontekście). Jedyne co dla mnie przemawia za ich
    istnieniem to sztuczne rozciągnięcie łańcucha pokarmowego.

    pozdrawiam,