    From: irenka <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Programista C/C++
    Date: Mon, 10 Aug 2009 04:51:01 -0700 (PDT)

    On 10 Sie, 13:28, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > Z tą anonimowością na grupie, akurat bym nie przesadzał...

    > Tak samo pewnie takie osoby znajdą się w autobusie komunikacji
    > miejskiej, albo w pociągu, więc może warto tam też się udac i rozgłaszać
    > informację, że się zatrudni...

    > Ale zaraz zaraz, nie było ani miejsca pracy, ani kwoty przewidywanej
    > zapłaty za pracę podanej w ogłoszeniu, więc proszę tu nie wymyślać....
    >
    > --
    > Kaczushttp://kaczus.republika.pl

    skąd wiesz że nie mam ogłoszenia w autobusie :)
    no tak, od tego warto było zacząć- Firma, którą reprezentuję zażyczyła
    sobie anonimowość do momentu spotkania czy rozmowy. Zarobki plasują
    się w granicach od 6000-9000 brutto w zależności od doświadczenia i
    umiejętności.Jeśli ktoś jest rzeczywiście choć trochę jest
    zainteresowany chętnie opowiem o firmie w trakcie rozmowy.
    pozdrawiam,