  • Data: 2014-01-27 09:27:07
    Temat: Re: Programowanie uC - Pascal, czy C ?
    Od: Marek Borowski <m...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/01/2014 01:14, s...@g...com wrote:
> [...]
    ale zupełnie nieźle poruszam się w tym środowisku programistycznym.

    jak w Pascalu. Ino, że imho jest to zdecydowanie mniej czytelne niż w Pascalu.
    W duzej mierze jest to jest kwestia gustu i dyskusja o wyzszasci swiat
    jednych nad drugimi.

    > A po kiego diabła mam się tych krzaków uczyć?! No weż mi to Chłopie wyjaśnij.
    Bo zapisz jest krotszy. Wez mi chlopie wyjasnij po cholere mam pisac
    begin i end kiedy moge to zalatwic 2 znakami.

    Pozdrawiam

    Marek