  • Data: 2010-06-06 10:07:15
    Temat: Re: Projekt lini montażowej podnośnika
    Od: wharton <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie dziękuje za te cenne porady. Mniej więcej tego się
    spodziewałem, ale jestem dopiero studentem a praca ma być na
    zaliczenie pracy przejściowej. Pewna książka autorstwa M.P. Nowikowa w
    tłumaczeniu Euzebiusza i Macieja Kocha p.t. "Podstawy technologii
    montażu maszyn i mechanizmów" podaje następujące 5 punktów potrzebnych
    do opracowania procesu montażu:

    1.Rysunki montażowe charakteryzujące całkowitą maszynę lub zespół pod
    względem konstrukcyjnym.
    2.Rysunki poszczególnych części
    3.Specyfikację części w zespołach
    4.Warunki techniczne odbioru
    5.Planowany roczny plan produkcyjny wyroby

    CO mam rozumiec pod punktem 3 i 4?