  • Data: 2014-12-22 09:14:44
    Temat: Re: Projektant obudowy metalowe.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Z doświadczenia, to najłatwiej współpracuje się z podwykonawcą który ma
    > własne biuro konstrukcyjne, a w nim ludzi którzy robią projekty z
    > uwzględnieniem własnych możliwości technologicznych.

    Ja jestem kupiec i dostarczam skrzynki dla klienta.
    Problem jest taki że w PL zawodowe produkcją takich skrzynek
    zajmuje się parę firm. Z których część odpadła i został jeden.
    I mnie aż zęby bolą jak to widzę że kontrakt na 50 mln złotych
    jest oparty na TYLKO jednym dostawcy.

    Inni producenci chętnie się podejmą produkcji ale muszą mieć
    dokumentacje techniczną.

    Po rozmowach z projektantami wychodzi że to nie jest prosty temat.

    I wpadłem na pomysł żeby zapłacić dostawcy za projekty tak żeby
    były moją własnością.
    I wtedy już mogę kombinować.
    Da się dogadać?