  • Data: 2013-09-18 12:14:14
    Temat: Re: Projektowanie zawiasów
    Od: sasza7 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 8 września 2013 21:34:00 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > "Robert Tomasik"

    > Opis drogi to umiem sobie wyorazić, że można policzyć.
    >
    > Np. tan filmik co zamieściłem. Sketchup jakoś to policzył.
    >
    > Ale mi chodzi o policzenie punktów obrotu mając tylko opis drogi.
    >

    > Robert

    Zle sie do tego zabierasz ;) Takich mechanizmow nie projektuje sie na podstawie
    rownan drogi, tylko potrzebnych polozen i miejsc zamocowania. Dla dwoch polozen jest
    duza dowolnosc zamocowania, dla trzech i prostego mechanizmu sprawa sie komplikuje.
    Taki mechanizm nazywa sie ogolnie po angielsku "linkage mechanism" wyszukiwarka
    wypluje sporo informacji. Niestety zeby "przeskoczyc" poziom wyzej trzeba siegnac do
    ksiazki z teorii mechanizmow i maszyn i poczytac o syntezie takich ukladow.
    Pozdrawiam
    Piotr