eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPromieniowanie telefonii komórkowej powoduje raka a tu taka cisza? › Re: Promieniowanie telefonii komórkowej powoduje raka a tu taka cisza?
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Promieniowanie telefonii komórkowej powoduje raka a tu taka cisza?
    Date: Mon, 26 Mar 2018 08:46:17 +0200

    1. kultura wymaga aby nie zawierać treści posta w tytule. ale walić to.
    > 10 lat temu kolega w pracy rozmawiał tylko na głośnomówiącym
    >
    > Patrzyłem na niego jak na dziwaka.
    > Dzisiaj już tak nie myślę.
    2.więcej niz 10 lat temu moja żona jako "ozdobę" założyła słuchawkę BT.
    Dzieci w przedszkolu mówiły o niej pani z migającym na niebiesko
    kolczykiem. Dało sie zredukować promieniowanie - dało się.
    3. ostatnio sprawdzaliśmy na grupie czy da się tak zaizolować telefon
    aby stracił sygnał gsm. ciężko. ale padła propozycja wsadź go do
    mikrofalówki. niestety nie dało to żadnego efektu. skoro gsm przechodzi
    bez problemu przez mikrofalówkę, to jej robocze promieniowanie 100 razy
    większe niż telefonu???
    4. A wifi? wiem, słabsze i nie przy głowie. a ręczne cb radia?
    Krótkofalówki policyjne? słyszałeś o rakach u operatorów takich
    urządzeń? Bo ja słyszałem o badaniach, z których wynika że opreratorzy
    urządzeń nadawczo odbiorczych płodza głównie córki. Zdrowe.
    5 wiadomo pierdylion rzeczy powoduje pogorszenie zdrowia i z większością
    się godzimy jak baranki. chcemy jeździć samochodami, więc akceptujemy
    parę setek zgodnów i tysiące urazów rocznie. z używkami, niebezpiecznymi
    sportami, ba nawet z kredytami jest podobnie. Więc po kija wyskakiwać z
    takim zagrożeniem z tytułu używania gsm?

    ToMasz