eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProsba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta › Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi
    w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    Date: Tue, 26 May 2009 14:41:57 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <gvgn2c$idl$1@news.interia.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 22-206.2-0.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1243340684 18869 91.189.22.206 (26 May 2009 12:24:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 May 2009 12:24:44 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1...@n...onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21
    X-Authenticated-User: muddy % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:971719
    [ ukryj nagłówki ]

    k...@o...pl pisze:

    > Klient złożył reklamację, a operator nie odpowiedział w 30 dni,
    > konkretnie list doszedł 32-go dnia.

    Tylko małe uściślenie: czy znasz datę, kiedy reklamacja do operatora
    wpłynęła? Jeśli złożyłeś w salonie - znasz. Jeśli wysłałeś listem
    poleconym - znasz, o ile zażądałeś zwrotnego potwierdzenia odbioru. W
    innym przypadku musisz zdać się na operatora - to on może stwierdzić,
    kiedy dokładnie pismo dotarło i nie masz jak udowodnić, że było inaczej.

    Poza tym, operator ma _odpowiedzieć_ w 30 dni - czyli wysłać list przed
    upływem tego terminu. Jeżeli odpowiedź jest negatywna, musi być wysłana
    listem poleconym - wówczas decyduje data stempla nadania listu.

    > Reklamacje uznaje sie wiec za rozpatrzona pozytywnie w całosci
    > To ogolnie znana zasada. Ale...
    > Co wtedy, jeśli wg regulaminu, klientowi należało się np. 5zł
    > odszkodowania, a żądał 500.000 zł (roszczenie odszkodowawcze)?
    > Czy sama data stempla pocztowego przesądza że operator zostanie
    > zmuszony (przez UKE? sąd? czortwiekogo?) do spełnienia takiego
    > super gigantycznego roszczenia?
    > Jak sądzicie?

    Sądzę, że nie. Roszczenie odszkodowawcze musi być chyba w jakiś sposób
    uzasadnione - sąd mógłby mieć wątpliwości. To tylko moje przemyślenia.

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: