eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProsba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta › Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazekspełnienia GIGANT żądania klienta
  • Data: 2009-05-26 13:48:16
    Temat: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazekspełnienia GIGANT żądania klienta
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    k...@o...pl pisze:

    > reklamacja złożona w salonie przybita pieczątka i datownik
    > stempelek nadania jest z 28-go dnia. Priorytet, czyli
    > powinno było dojść z 80% pewnością w 29 dzień a 20% w 30-ty
    > widać wyraźnie że operator miał zamiar odpowiedzieć na czas
    > ale poczta go zawiodła. Pierwsza próba doręczenia 32 go dnia.
    > Jakie to wywołuje skutki dla szans w postępowaniu sądowym?

    Żadnych. Operator faktycznie rozpatrzył reklamację w terminie 30 dni
    (zgodnie z prawem telekomunikacyjnym), czego dowodem jest wysłanie
    pisemnej odpowiedzi przed upływem tego terminu.

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: