eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProsba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta › Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazekspełnienia GIGANT żądania klienta
  • Data: 2009-05-26 13:30:34
    Temat: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazekspełnienia GIGANT żądania klienta
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    k...@o...pl pisze:
    >> Dnia Tue, 26 May 2009 14:41:57 +0200, MarekM napisał(a):
    >>
    >>> Poza tym, operator ma _odpowiedzieć_ w 30 dni - czyli
    >>> wysłać list przed upływem tego terminu.
    >> Tak to tylko w postępowaniu sądowym.
    >> W zwykłym życiu stosuje się art. 61 par. 1 kc.
    >
    > reklamacja złożona w salonie przybita pieczątka i datownik
    >
    > stempelek nadania jest z 28-go dnia. Priorytet, czyli
    > powinno było dojść z 80% pewnością w 29 dzień a 20% w 30-ty
    >
    > widać wyraźnie że operator miał zamiar odpowiedzieć na czas
    > ale poczta go zawiodła. Pierwsza próba doręczenia 32 go dnia.
    >
    > Jakie to wywołuje skutki dla szans w postępowaniu sądowym?


    IMHO należy tutaj traktować to analogicznie jak odpowiedź na
    reklamację z tytułu niezgodności z umową - tam jest 14 dni na odpowiedź.
    Sąd się wypowiedział, że liczy się data nadania listu poleconego.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: