-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 05 Oct 2011 18:57:35 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prośba o interpretację wskazań komputera
References: <j6hull$4tt$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <j6hull$4tt$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <4e8c8c7d$0$3488$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.123.228
X-Trace: 1317833854 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 3488 83.11.123.228:9183
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2404433
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-05 17:55, jarek d. pisze:
> Pacjent: Punto II 1,2 8V 2000r
>
> P0105 | Czujnik ciśn. w rurze dolotowej | Zwarcie do plusa
> U1601 | CAN-komunikacja | Zwarcie plusa/masy lub przerwa
> P0120 | Czujnik położenia przepustnicy | Przerwa/zwarcie do plusa
>
> Mechanik mówi wymianie o przepustnicy.
> Ale jakoś tak bez przekonania.
> Jutro ma dać znać ile będzie kosztowało.
>
> Moje pytanie do grupowiczów: co jest do zrobienia i ile mniej - więcej
> moze to kosztować.
> Nie wiem, czy ważne: lokalizacja Wrocław.
Czy to są błędy z jakiegoś konkretnego problemu, czy po prostu nałapane
przez komputer być może latami?
Bo po podłączeniu do komputera błędy należy skasować, przejechać się tak
żeby zreprodukować problem, i odczytać ponownie.
Jeżeli wyskakuje Ci regularnie błędy z komunikacją po CAN, to problemu
szukaj przede wszystkim tam, bo w tych warunkach reszta błędów może być
wynikiem błędów komunikacji.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.11 19:23 Rafał Grzelak
- 05.10.11 19:26 jarek d.
- 05.10.11 19:28 jarek d.
- 05.10.11 19:52 Rafał Grzelak
- 05.10.11 19:59 jarek d.
- 06.10.11 19:50 Tomasz Pyra
- 07.10.11 17:35 jarek d.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=