  • Data: 2009-01-05 23:35:17
    Temat: Re: Prośba o poradę. Zakup aparatu (mały+fotki+filmy)
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Zygmunt wrote:
    > W poniedziałek 05 styczeń 2009 23:20, frank drebin wyraził następujacą
    > opinię:

    > Tak, można włączyć nadruk datę lub daty i czasu na każdym formacie
    > zdjęcia.

    > Taki tekst też widziałem, ale nagrywam filmiki z dźwiękiem i
    > zoom-owaniem, nie wiem więc skąd taka bezsensowna informacja.
    > Do fotek można dodawać dźwiękowe memo.

    > Podgląd zdjęcia {7Mpx 3x2} znika po pół sekundy {ale można ustawić
    > jedną lub trzy} więc zakładam, że z taką szybkością można robić
    > kolejne zdjęcie w normalnych trybach pracy, przy dobrym oświetleniu,
> [...]

    Na 90% go zanabędę.
    Cena rewela ~350zł, karta 8GB ~50zł, gwarancja 24m-ce, jest też srebrny.
    Zoom na filmach to rewelacja.
    Napisz co z baterią bo nigdzie nie ma danych czasu pracy a nie widzę
    zapasowych na alledrogo.
    Rozumiem, że na mrozie trzymam go w kieszeni, ale kilka minut chyba da się
    użytkować?