  • Data: 2017-11-09 11:05:55
    Temat: Re: Prośba-pytanie do użytkowników Lumii
    Od: kosmos <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-09 o 10:55, Pat pisze:

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Masz jakieś dokładniejsze, wiarygodne dane na ten temat. ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Pat

    Ostatni telefon Microsoftu (Lumia 650) miał premierę w lutym 2016 roku,
    od tamtej pory chyba tylko Alcatel wypuścił (też w 2016) nowszy model z
    systemem Windows. Wsparcia dla WP 8.1 już oficjalnie nie ma, okres
    wspierania WP 10 nie jest chyba dokładnie znany (ale można założyć, że
    raczej nie będzie zbyt długi). Myślę, że to dość jasno pokazuje jak
    wygląda sytuacja w kwestii kupowania urządzenia z tym systemem z myślą o
    przyszłości... A szkoda.