  • 11. Data: 2012-03-24 11:29:53
    Temat: Re: Prosze o opinie o tym Polo...
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-23 19:48, ikaros30 pisze:
    > http://otomoto.pl/volkswagen-polo-1-6-l-p-g-wspom-za
    rej-5-drzw-C23326143.html#description
    > Warte ceny?

    3000 tysiaki wart maksymalnie, o ile wszystko sprawne

  • 12. Data: 2012-03-24 12:32:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 24 Mar 2012 11:29:53 +0100 osobnik zwany ojciec
    wystukał:

    rej-5-drzw-
    C23326143.html#description

    > 3000 tysiaki wart maksymalnie, o ile wszystko sprawne

    za 3mln to można trochę lepszą padakę kupić :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2012-03-24 12:55:26
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "ikaros30" <i...@w...pl> wrote in message
    > http://otomoto.pl/volkswagen-polo-1-6-l-p-g-wspom-za
    rej-5-drzw-C23326143.html#description
    > Warte ceny?
    >

    > --
    > i...@w...pl

    Auto Simon z Raciborza slynie z doskonalej jakosci aut bezwypadkowych z
    oryginalnym przebiegiem. To polo ma jako tako "bezwypadkowa" lewa strone.
    Fajera wyglada na 500 tys km.

    hk

  • 14. Data: 2012-03-24 13:14:08
    Temat: Odp: Prosze o opinie o tym Polo...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > No i chyba twój "golas" miał przynajmniej z jedną poduszkę (albo i 2?)

    Jedną poduszkę i immobilizer.

  • 15. Data: 2012-03-24 15:09:33
    Od: "Kurzu" <k...@...usuntozkropkami.2.pl>

    Uzytkownik "ikaros30" <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > http://otomoto.pl/volkswagen-polo-1-6-l-p-g-wspom-za
    rej-5-drzw-C23326143.html#description
    > Warte ceny?

    W koncu to okazja. Z reszta raz sie zyje ;)

    A ja glupi, sprzedalem Escorta kupionego w salonie w 2000r., za 500zl.
    Bo 11 lat, bo ruda zaatakowala w kilku miejscach, bo pekl zasrany gumowy
    wezyk, silnik sie zagrzal i uszczelka pod glowica do wymiany (naprawil za
    250zl), bo cieklo ze wspomagania, bo zrobilem nim 215 tys. km. Bo jezdzil,
    na 5W30 i bral 0,5-,07 l/1000 km ;). Bo silnika nigdy nie mylem :(. Bo
    wszystko klientowi powiedzialem o historii auta. Moglem podpicowac blachy,
    skrecic na 90 tys., umyc slinlik, powiedziec, ze moja babcia nim do kosciola
    jezdzila i sprzedac drogo... Ale ja glupi jestem. Uznalem, ze to co trzeba w
    niego wlozyc, jest bliskie ceny rynkowej zadbanego auta z tego rocznika.

    Dzwonie do komisu, przepraszam a od tego samochodu bede mógl VAT
    odliczyc? Nie, ale moge Panu VAT doliczyc do tej ceny i sobie Pan wtedy go
    odliczy!

    Dlaczego uzywane samochody sprowadzane z niemiec sa tansze w Polsce niz w
    Niemczech ;)?

    Pozdrawiam
    Kurzu

  • 16. Data: 2012-03-24 21:46:41
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Uzytkownik "ikaros30" <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > http://otomoto.pl/volkswagen-polo-1-6-l-p-g-wspom-za
    rej-5-drzw-C23326143.html#description
    > Warte ceny?

    Kolezanka rok temu kupila Punto FL II z 2005r. z silnikiem 1.2/60KM, 160
    tys. km, bez klimy za 9,4 tys. pln, tez golas (centralny i poduchy z przodu
    ma), ale calkiem niezle sie nim jezdzi. :-)

  • 17. Data: 2012-03-24 23:40:56
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Jedną poduszkę i immobilizer.

    Na poduszkach w takich starych struclach bałbym się polegać :) A immo
    też częściej zadziała przeciw właścicielowi, niż przeciw złodziejowi ;)

  • 18. Data: 2012-03-25 00:54:51
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-24 23:40, M1SLQ pisze:

    > Na poduszkach w takich starych struclach bałbym się polegać :) A immo
    > też częściej zadziała przeciw właścicielowi, niż przeciw złodziejowi ;)

    ale w ubiezpieczalni mozna odhaczyc...

    btw. nie przesadzaj. tam sie nie ma co popsuc.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 19. Data: 2012-03-25 14:47:01
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 23 Mar 2012 19:48:11 +0100, ikaros30 <i...@w...pl> wrote:

    >Warte ceny?

    Fajne pokrowce na fotelach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2012-03-25 19:26:39
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-24 15:09, Kurzu pisze:
> [...]
    > niego wlozyc, jest bliskie ceny rynkowej zadbanego auta z tego rocznika.

    Escort to straszna padlina. Żle rozwiązane odpływy, pożarte mocowanie belki.