  • 1. Data: 2004-03-20 00:15:42
    Temat: Prosze o pomoc, nie wiem w czym problem!!!
    Od: " internauta" <j...@g...pl>

    Witam.Problem mój polega na problemach z łącznością z internetem.Do sieci
    podłączony jestem przez kablówke 128/56kb.Ostatnio mam bardzo dużo problemów
    z otwarciem jakiejkolwiek strony (ciągle pojawiaja się komunikaty -nie można
    wyświetlić strony lub żądany URL.... itp), czasami podczas dnia jest kilka
    takich okresów 10min, że nie moge się połączyć.Jeśli się połącze to
    otwieranie strony strasznie długo trwa (a wcale nie mam wolnego komputera,
    jest b. szybki), a jeśli popatrzeć na stan połączenia to wysłanych jest np.
    1Mb , a odebranych 8kb !!! -straszna różnica.Kolejna sprawa to odbieranie
    poczty przez outlooka - każdego dnia mam problem z odbieraniem poczty -
    komunikat: połączenie z serwerem nie powiodło sie, a w ustawieniach serwera
    poczty przychodzącej pop3 jest:zamiast pop3.wp.pl - localhost.Gdy zmienie
    localhost na pop3.wp.pl odebranie poczty jest możliwe, ale następnego dnia
    jest to samo.Mam nadzieje, że dość szczegółowo opisałem problem i prosze o
    odpowiedź, bo nie wiem czy to wina mojego komputera, wirus itp. czy
    providera (może popsuty modem, karta).Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2004-03-20 00:45:31
    Temat: Re: Prosze o pomoc, nie wiem w czym problem!!!
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    NTG: *nie ta grupa*
    A co to ma wspólnego z zagadnieniami polskiego Internetu? Poczytaj
    najpierw opis grupy zanim zaczniesz zadawać na niej pytania:
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.internet.polip

    Lepiej byś zrobił, gdybyś spytał na _pl.comp.networking_ A jeszcze
    lepiej to sprawdź czy Twój komputer nie ma wirusów. Tu -
    http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php - masz darmowy program
    antywirusowy do użytku domowego. Możesz też przeskanować kompa przy
    pomocy MKS VIR on-line http://skaner.mks.com.pl/

    K.

  • 3. Data: 2004-03-20 00:51:08
    Od: Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org>

    On Setting Orange, Discord 7, 3170 YOLD, j...@g...pl wrote:

    > Witam.Problem mój polega na problemach z łącznością z internetem.Do sieci
    ^^^^^^^^^^^

    Czyżbyś uważał się za polski Internet? Cały??

    E, dopytaj się u fachowców, może to się da wyleczyć...

    --
    __ Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
    `| _ |_\ / { ...ojczyznę kochać trzeba i szanować, nie deptać flagi

  • 4. Data: 2004-03-20 19:25:45
    Od: " internauta" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org> napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^
    >
    > Czyżbyś uważał się za polski Internet? Cały??
    >
    > E, dopytaj się u fachowców, może to się da wyleczyć...

    Ale się uśmiałem! Jak już cos piszesz to chociaż niech to ma sens - nawet
    żart lub docinka powinna mieć jakiś min. poziom.Jeśli nie wiesz to po co się
    odzywasz i robisz z siebie durnia.A propos jest to forum poświęcone
    internetowi - z takimi jak ty internet nie czeka nic dobrego.

  • 5. Data: 2004-03-20 20:16:28
    Od: FINCH <b...@c...zieba.info>

    Użytkownik internauta napisał:

> [...]
    > odzywasz i robisz z siebie durnia.A propos jest to forum poświęcone
    > internetowi - z takimi jak ty internet nie czeka nic dobrego.

    Skup się:

    "Grupa poswiecona dyskusjom glownie na temat polskiego Internetu,
    jego problemow, perspektyw rozwoju, wydarzen zwiazanych z Internetem,
    kwestii organizacyjnych, spraw zwiazanych z przydzialem IP czy
    zarzadzaniem domenami. Mozliwe sa rowniez dyskusje o sprawach Internetu
    na swiecie."

    Czy teraz kumasz że problemy z dostępm do twojego gateway'a nie są
    problemem polskiego Internetu. Jest to problem twojego providera i to z
    nim się kontaktuj.

    --
    FINCH

  • 6. Data: 2004-03-21 00:20:49
    Od: " internauta" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    FINCH <b...@c...zieba.info> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy teraz kumasz że problemy z dostępm do twojego gateway'a nie są
    > problemem polskiego Internetu. Jest to problem twojego providera i to z

    Ja już dawno zrozumiałem swoją pomyłke, ale niestety niektórzy nie potrafią
    powstrzymać się od kretyńskiej złośliwości.Jest to kolejny problem
    internetu, że takie "wymoczki" czując się zupełnie anonimowi piszą rzeczy,
    których nie odważyliby się powiedzieć na realu.pzdr

  • 7. Data: 2004-03-21 00:32:46
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako internauta <j...@g...SKASUJ-TO.pl> w
    artykule <news:c3in51$hu8$1@inews.gazeta.pl> pisze:
> [...]
    > problem internetu, że takie "wymoczki" czując się zupełnie anonimowi
    > piszą rzeczy, których nie odważyliby się powiedzieć na realu.pzdr

    Masz coś do powiedzenia, anonimowy wymoczku? Ile ważysz?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Lepiej nic się nie odzywać i udawać głupiego,

  • 8. Data: 2004-03-21 00:42:43
    Od: " internauta" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> napisał(a):

    > Osoba podpisana jako internauta <j...@g...SKASUJ-TO.pl> w
    >
    > Masz coś do powiedzenia, anonimowy wymoczku? Ile ważysz?

    "Uderz w stół, a nożyce sie odezwą"

  • 9. Data: 2004-03-21 17:57:16
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    artykule <news:c3ioe3$k4p$1@inews.gazeta.pl> pisze:

    > "Uderz w stół, a nożyce sie odezwą"

    Jak widać na załączonym obrazku, anonimowy wymoczek nie mógł się
    powstrzymać od kolejnej kretyńskiej złośliwości, o czym uprzejmie donosi
    niżej podpisany

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Zdążyłem już zauważyć że koledze te forum służy do swoistego dziwnie