  • Data: 2017-04-25 10:48:13
    Temat: Re: Przeciazony obwod - AGD
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-25 o 02:29, s...@g...com pisze:

    > Jak na razie, wszystko w miarę pasuje. Do termoobiegu jest jakiś "wiatraczek" 100
    Watowy, no i wszystko gra.

    > Moc w Voltach?! Oj te szkoły... Te 3650W, też z poopy wzięte, bo 2*1200=2400.

    Moja kuchenka ma w termoobiegu osobną grzałkę. Tu może być tak samo
    2*1100+1200=3400 do tego moc wentylatora i się może prawie zgodzić.

    > NAJGORSZY z możliwych wyborów!! Nie wdając się w szczegóły zasady działania, w
    fizykę prądów wirowych, prawda jest taka: jest tam trochę duperelnej nikomu nie
    potrzebnej elektroniki, która niepotrzebnie komplikuje banalny proces.. Podgrzanie
    żarcia.. Bez odpowiednich garów ni chuchu, to nie zadziała. Ta elektronika w świetle
    pierdyktyw RoHS dupcy się na okrągło. To już lepiej wstawić koksownik. Serio!!

    Ponad rok temu padła mi około 25-letnia kuchenka ceramiczna. Kupiłem
    indukcyjną. Wszystkie gary jakie miałem (25-letnie) działają. Dodatkowo
    np. emaliowane, których nie można używać na ceramicznej teraz mogę używać.
    Czas zagotowania wody w garze znacznie krótszy niż na ceramicznej =
    oszczędność.
    Największa zaleta - jak coś wykipi to zmycie banalne.

    Co do duperelnej elektroniki to mam podobne obawy jak Ty.
    Moja kuchenka ma wentylator do elektroniki co sugeruje, że sama
    elektronika jest zaprojektowana z małym zapasem. A wentylator to
    mechanika, jak kiedyś zacznie się słabiej kręcić to elektronika się
    przegrzeje i wysiądzie.
    P.G.