  • Data: 2016-09-20 19:45:29
    Temat: Re: Przedluzenie kabla antenowego
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    dvb-t_ac18_5v_B2512.htm

    > Zasilany jest po kablu antenowym.
    > Nie nadaje sie do wzmacniania sygnału z kablówki, gdzie jest około 60
    > fal nośnych. Można go używac tylko przy wzmacnianiu sygnału z anteny,
    > gdy jest tylko kilka sygnałów.

    Ale to wlasnie ma byc sygnal z anteny, tylko ze zbiorczej, czy jak to
    sie nazywa. W sensie jedna antena na caly blok.

    A czemu sie enie nadaje do kablowki?

    > Podwykonawca od instalacji montował co miał akurat na stanie. :)

    Nie wykluczam, choc w ustawie jest napisane co nowe mieszkanie musi miec:

    ====
    4) antenowa instalacja zbiorowa służąca do odbioru cyfrowych programów
    telewizyjnych i radiofonicznych rozpowszechnianych w sposób rozsiewczy
    naziemny;

    5) antenowa instalacja zbiorowa służąca do odbioru cyfrowych programów
    telewizyjnych i radiofonicznych rozpowszechnianych w sposób rozsiewczy
    satelitarny;
    ====

    e_do_indywidualnych_instalacji_satelitarnych_R62186.
    htm

    > Możesz też obecne gniazdo przenieść do drugiego pokoju, a na jego
    > miejsce włożyć to z F-kami.
    >
    > Czy to Twoje mieszkanie to jest nowo wybudowane czy już kilkunastoletnie?

    Nowe.

    > Łącząc wprost dwa kable z sygnałem nic bys nie zyskał. Większe napięcie
    > z sumowania sygnałów zostałoby zniwelowane z powodu niedopasowania
    > impedancji falowej takiego połączenia.

    A myslalem, ze beedzie taka sama zasada jak przy antenie.

    > Nic by się nie stało.

    Czyli jak zamienie to gniazdko RTV na F-ki i przykladowo
    podlacze wzmacniacz nie ta strona co trzeba, to nic sie enie stanie
    epoza mieszkaniem?