  • Data: 2015-11-12 16:01:34
    Temat: Re: Przedwojenny aparat CB 35, podłączenie do sieci
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    ektorowy.pdf

    > Teraz właśnie trwają prace nad tym "dostrajaniem", o którym jest mowa
    > pod koniec notatki. Tak więc nadzieje wyrażone 59 lat temu nie były
    > bezpodstawne.

    A ja z kolei czytałem artykuł, ale linka teraz nie mogę znaleźć, w
    którym pewien cybernetyk wypowiadał się, że interfejs paszczowy nigdy w
    pełni nie zastąpi interfejsów symbolicznych (klawisze itp.), bo głos
    ludzki nie spełnia założeń jakiegoś tam modelu. Podawał przykład z
    życia, kiedy dwoje ludzi nie może się ze sobą dogadać, bo żadne z nich
    nie rozumie, że druga osoba mówi o czymś innym - coś jak błąd
    niejednoznaczności w linkerze. To wszystko było okraszone jakąś
    matematyką, z której to miało wynikać, ale akurat tej części nie
    zrozumiałem, bo czytałem to bardziej jako tekst popularnonaukowy.

    Jak ktoś zna ten artykuł i mógłby rzucić linkiem, to z chęcią go jeszcze
    raz przeczytam, z większą uwagą.