  • 11. Data: 2015-11-15 14:22:18
    Temat: Re: Przedwojenny aparat CB 35, podłączenie do sieci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Nov 2015 22:48:13 +0100, Adam napisał(a):

    > Trochę obok, ale język łaciński ze swoimi czasami.
    > U nas (w jęz. pl.) są aktualnie trzy czasy, historycznie bodajże były
    > cztery. A w łacinie było ich od groma, sam już nie pamiętam, ile. Na
    > kolokwium nie można ich było pomylić.

    Wezmy angielski i jego 16 czasow.

    Z tym ze - jakos to trzeba przetlumaczyc na polski, wiec tak naprawde
    mamy czasow/trybow wiecej niz 3.
    Choc niektorych sie nie da.

    J.

  • 12. Data: 2015-11-17 00:24:44
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Trochę obok, ale język łaciński ze swoimi czasami.
    > U nas (w jęz. pl.) są aktualnie trzy czasy, historycznie bodajże były

    Mamy zaprzeszły, ale jest on po prostu, archaiczny, jednak używa się
    niekiedy, np. "zrobił był". Niestety, nie rozkminiłem niuansów między
    przeszłym, i zaprzeszłym, prócz brzmienia.

    > cztery. A w łacinie było ich od groma, sam już nie pamiętam, ile. Na
    > kolokwium nie można ich było pomylić.

    Się nie dziwię...

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 13. Data: 2015-12-07 09:14:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No bo widzisz trzeba się uczesać lub nie można przekonac szefa, że jest się u
    klienta, a nie na polu golfowym ;-)

    Mnie mocno wkurza, że jakiś sąd gminny mnie wzywa na kilkuminutową rozprawę o 270 zł
    kilkaset kilometrów (autentyk) i nie wiadomo nawet, czy ona się odbędzie (bo np.
    sądowi mucha wleci do nosa i odroczy o tydzień, co się zresztą stało), ale przez
    jakieś wideo nie da się złożyć stanowiska czy wyjaśnień.
    To taki przykład.

    Co do komórek jest wkurzające, że nie udało mi się znaleźć w rodzinie zestawu aparat
    marki A + aparat marki B, które by chciały się połączyć wideorozmową - Ericcson ma
    swoje, Alcatel ma swoje, Apple ma swoje rozwiązanie i co im zrobisz.

    -----

  • 14. Data: 2015-12-07 13:41:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >czy ona się odbędzie (bo np. sądowi >mucha wleci do nosa i odroczy o
    >tydzień, co się zresztą stało), ale przez jakieś wideo nie da się

    Czesciej nie dojezdzaja zainteresowani (oraz swiadkowie), ale dawniej
    to nie przeszkadzalo sadowi swiadka przesluchac.

> [...]
    >zestawu aparat marki A + aparat marki B, które by chciały się
    >połączyć wideorozmową - Ericcson ma swoje, >Alcatel ma swoje, Apple

    Zaraz - ja video nigdy nie lubialem i nie uzywalem, ale w komorkach to
    chyba standard jest ?

    J.