  • Data: 2017-08-31 12:58:01
    Temat: Re: Przejściówka, dysk PATA do kompa via USB
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-30 o 08:58, JaNus pisze:

    > Chodzi Ci o ten Twój wpis na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt?
    > Przeczytałem, zerknąłem do "programosów", pobrałem, ale okazuje się, że
    > Light_Scribe_Template_Labeler nie chce się zainstalować w systemie W-10
    > (acz zdaje się, że jakąś rolę gra to, czy jest to home, czy
    > professional). Zdaje się natomiast, że gdy go się zainstaluje pod jakąś
    > windą wcześniejszą, po czym apdejtuje OS do 10-ki, to program *powinien*
    > dać się uruchomić. Hm, czy warto zrobić downgrade O-eS-u do 7-ki, tylko
    > dla zainstalowania tego programu? Coś mi się to nie widzi, bo po takich
> [...]
    Wejdź we wlaściwości tej instalki i kliknij w okienko "Odblokuj".

    Skoro jest dla 7-mki to i na 10-tce sie zainstaluje.
    Masz zainstalowany Net Framework?
    Do działania programu niezbędna jest instalacja środowiska Microsoft
    .NET FrameWork. <http://www.programosy.pl/program,net-framework.html

    http://www.programosy.pl/program,lightscribe-system-
    software.html
    http://www.solvusoft.com/pl/update/sterowniki/catego
    ries/lightscribe/
    http://www.programosy.pl/program,lightscribe-templat
    e-labeler.html

    Nie napisałes czy Twoja nagrywarka nadaje się do LightScribe. Poza tym
    muszą być specjalne płytki do nagrywania LightScribe.

    --
    animka