  • Data: 2017-10-12 17:27:47
    Temat: Re: Przejściówka m-jack / chinch
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-10-12 o 15:51, J.F. pisze:
    >Nie wiem, jak to wygląda "elektrycznie" ale fakt taki, która jest
    >żeńska, a która męska - *chyba* determinuje jednoznacznie kierunek
    >przepływu (i przetwarzania) sygnału?

    Linki ci dawalem, ze sa w dwa rodzaje.

    kabel HDMI jest symetryczny, monitora z DP nie widzialem, to nie
    wiem.
    IMO - nie determinuje.

    >W 10-ce? Żadnych ekranów nie pokazuje, ani nie wykrywa "ręcznie
    >pobudzonego" poszukiwania dodatkowych ekranów. Zapewne tu jest pies
    >pogrzebany, no ale *po coś* te gniazdo jest! Hm, będę musiał ściągnąć
    >sobie instrukcję do mojego kompa, na szczęście markowy, a nie jakiś
    >składak garażowy...

    Raczej nie trzeba czytac - przeciez teraz sie k*, wszystko
    automatycznie dzieje.
    Nie rozpoznal podlaczonego monitora, to nie wyswietla mozliwosci
    podlaczenia.

    Trzeba kombinowac, aby rozpoznal.

    Ech, wygrzebalem starego della, podlaczylem przejsciowke DP-DVI,
    podlaczylem monitor ... cos tam zrobilo "plum" w komputerze i mam
    ustawienia do dwoch ekranow.

    Tylko ten cholerny monitor cos pisze, ze za wyswietlenie dwoch obrazow
    naraz wymaga jakies instalacji ... trzeba zaplacic ? :-)

    >W monitorze wejścia jackiem nie ma, natomiast w instrukcji jest
    >zalecenie, żeby korzystać z głośników od kompa.

    W instrukcji ze strony gniazdo m-jack jest :-)

    >Łechtanie cincha nie wywołuje przydźwięku, ani żadnego szmeru, w
    >żadnej
    >konfiguracji, jaka mi przyszła do głowy.

    Mialem na mysli po podlaczeniu do dziurki m-jack w monitorze, ale
    jesli jej nie masz ...

    Tu jeden z kolegow dobrze radzi - przelacz na AV lub Component.
    Moze wtedy gniazda cinch sie aktywuja.
    To nie jest docelowe rozwiazanie, ale tak dla sprawdzenia.

    I zwieksz glosnosc w takim ustawieniu.

    A potem bym jeszcze sprawdzil przy wybraniu PC (VGA) oraz HDMI
    IN1(DVI) jako zrodlo - instrukcja sugeruje, ze powinno dzialac gniazdo
    m-jack, ale moze i cinche dzialaja.

    IMO to druga wystarczy ...

    J.