  • Data: 2010-12-15 16:10:53
    Temat: Re: Przekladka izolacyjna
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 15, 2:57 pm, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A tak w ogole - minus 90C i zadnej izolacji ?

    To właśnie jest izolacja (thermal break). Między zbiornikiem a jego
    podporą, żeby się nie bawić w jakieś udarności żelastwa na podpory, bo
    to będzie ze 100 ton dupleksu. Reszta mnie nie obchodzi, ktoś to
    opakuje czym chce. Ja jestem od ciśnieniowych klocków.

    > A takie zbiorniki to sie izoluje pianka  poliuretanowa. Widac znosi
    > temperature.

    Znosi, spieniony i bez obciążenia mechanicznego. Jak wezmę laną płytę
    poliuretanową tak z 90 sh to da radę przy dużym zmiennym,
    niskocyklowym ociążeniu powierzchniowym i temperaturach -90 do +200C?

    To się skończy pewnie na teflonie i sprężynach talerzowych pod każdą
    śrubą, niech tam sobie się ugniata. Całość musi być fest, siła pozioma
    od wybuchu wychodzi 800 ton, a urządzenie bardzo delikatne, podpory
    muszą to trzymać bardzo solidnie. Poliuretan mi w analizie może wyjść
    za miękki. Będę się martwił jak będzie zamówienie, narazie to tylko
    oferta.
    Konrad