eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPrzekladnia CVT. › Re: Przekladnia CVT.
  • Data: 2011-04-19 19:44:30
    Temat: Re: Przekladnia CVT.
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 15:30:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > No i akurat w silnikach DC nie ma problemu z utrzymaniem momentu -
    Oj jest jest.

    > moment zalezy od pradu, prad od grubosci drutu.
    Zalezy od (U-SEM)/R oraz SEM=k*n*FI, gdzie FI to strumien wzbudzenia a n
    predkosc obrotowa Ze wzrostem predkosci obrotowej SEM szybko rosnie i w
    pewnym momencie nie da sie podtrzymac pradu twornika na wymaganym
    poziomie i moment leci na leb. Zeby tego uniknac konieczne jest
    zmniejszanie wzbudzenia, a z tym sensownie da sie poradzic w silnikach
    obcowzbudnych oraz AC.


    > Ale zapewnienie wysokiego momentu moze byc trudne - wymaga duzo miedzi i
    > stali w silniku. Lepsza przekladnia.
    Ale rozroznijmy przekladnie od skrzyni biegow. Silniki z kontrola
    wzbudzenia moga nie potrzebowac skrzyni biegow.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: