    From: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Przerywany sygnał ciągły
    Date: Fri, 10 Apr 2009 09:47:40 +0200

    vari pisze:

    > Bo zakładam, że ktoś (tepsa) włączył przekierowanie (pewnie 61 i 67) na
    > pocztę głosową.

    Ano właśnie. Zadzwoniłem do siebie z komórki i rzeczywiście, po paru
    dzwonkach odbiera poczta głosowa, której nikt ode mnie z rodziny nie
    aktywował.

    Ale spróbowałem te polecenia:

    *#xy*# gdzie xy = 21, 61, 67 i wszystkie kończą się kogutem i janiną
    "Połączenie nie może być zrealizowane"

    ponadto *#61*9555# kogut bez janiny
    natomiast *#61*19555# "sprawdzane dane są poprawne"
    a inne: *#67*9555# zajętość
    *#67*19555# zajętość

    więc zrobiłem #61# janina "Zlecenie przyjęto"
    i już mam sygnał czysty.

    Co dokładnie oznaczają kody 61 i 67? Bo rozumiem, że 61 to
    przekierowanie po kilku dzwonkach, a 67?