  • Data: 2009-01-03 11:53:45
    Temat: Re: Przesiadka tylnymi drzwiami
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Thomas rzecze:

    > A miales moze do czynienia z tym obiektywem cos? Znaczy, czy cos
    > fotografowales przy jego uzyciu i moglbys cos napisac od siebie (bo testy
    > na roznych stronach znam juz na pamiec)? Wlasnie sie zastanawiam nad
    > zakupem. W sumie to czekam na wersje MK2 :) Szkoda, ze nie ma SWD, ale
    > pewnie bylby wtedy za duza konkurencja dla 12-60.

    Nigdy nie miałem go w rekach, ale jeśli zbiera same pozytywne opinie od
    przeciwników 4/3, to cos jest na rzeczy.
    Po prostu w takim zestawie mamy dobrze wykonane, lekkie i niewielkie body,
    więc nada się na wycieczki, a obiektyw ma powtarzalną wysoką jakość optyczną
    (w przeciwieństwie do Tamronów i innych), a do tego pozwala na robienie
    całkiem niezłych zbliżeń (pudełko zapałek - spokojnie). Jako tzw. zestaw
    uniwersalny jest to najlepsze co można mieć obecnie na rynku, w innych
    systemach jest drożej i ciężej. Oczywiście trzeba sobie zdawać sprawę z
    ograniczeń 4/3, ale była mowa o wycieczkach i fotografii produktowej i tu
    nie mają one znaczenia, za to jest taniej i lżej.