  • 11. Data: 2012-04-04 19:34:08
    Temat: Re: Przestrojenie radia Pioneer T1808
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:jli021$k9$1@inews.gazeta.pl...
    > To radio bylo specjalnie na rynek US. Przegladnalem service manual i
    > schematy - nie ma mozliwosci oplacalnego przerobienia tego radia.

    Masz SM do niego?
    A przeglądnełęś może coś bliźniaczego w wersji EU? Kiedyś w ten sposób
    wypatrzyłem i diodę tylko dolutowałem między liniami magistrali klawiatury i
    ruszyło :)

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2012-04-04 20:08:00
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.04.2012 19:34, Irokez pisze:

    > Masz SM do niego?

    Mam, pusc mi pustego maila na adres z naglowka to ci przesle.

  • 13. Data: 2012-04-04 20:32:36
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Mam, pusc mi pustego maila na adres z naglowka to ci przesle.

    Puściłem. Dzięki.
    Obadam co tam siedzi.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2012-04-04 21:14:47
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Mam, pusc mi pustego maila na adres z naglowka to ci przesle.

    Hmm.. Tuner z syntezerem i eeprom.. no ciekawe :)
    Nie podane co to za IC1 tam siedzi więc trzeba dobrać się do tunera,
    zobaczyć co to za chip i być może jakimś cudem uda się dorwać dokumentację
    co ma być w eeprom na którym bicie ustawione, aby radyjko widziało ten
    tunerek jako wersja EU.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2012-04-05 21:45:31
    Od: eMKaP <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 19:23, neoniusz pisze:

    > To radio bylo specjalnie na rynek US. Przegladnalem service manual i
    > schematy - nie ma mozliwosci oplacalnego przerobienia tego radia.
    > A swoja droga to ona (ta kolezanka) ma sciona xB? RZYYYYG :D

    Potwierdzam, auto wygląda tak jakby je po ciemku rzeźbili :D

  • 16. Data: 2012-04-05 21:46:33
    Od: eMKaP <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 19:34, Irokez pisze:
> [...]
    > A przeglądnełęś może coś bliźniaczego w wersji EU? Kiedyś w ten sposób
    > wypatrzyłem i diodę tylko dolutowałem między liniami magistrali

    Lutownica i cyna nie jest mi obca, niestety brak dostępu do wersji EU :(

  • 17. Data: 2012-04-05 21:47:46
    Od: eMKaP <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 21:14, Irokez pisze:
> [...]
    > zobaczyć co to za chip i być może jakimś cudem uda się dorwać
    > dokumentację co ma być w eeprom na którym bicie ustawione, aby radyjko

    Znaczy się, jest nadzieja ??

  • 18. Data: 2012-04-05 22:34:47
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    eMKaP <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    Podstawowe pytanie:
    Czy koleżanka ma do tego radia "oryginalną obudowę"
    czyli całego SCION'a TC ?