  • Data: 2018-08-04 10:29:17
    Temat: Re: Przesyłanie filmów on-line. Jak?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2018 o 10:18, Tomasz pisze:
    > Z góry przepraszam za być może zbyt infantylne pytanie.
    > Ale nie jestem biegły w temacie, więc może ktoś mi
    > podpowie.
    > Widziałem na jakims filmie jak jedna osoba nagrywa
    > smartfonem film w plenerze, a druga, gdzieś daleko,
    > może to oglądać na swoim smartfonie.
    > Jak to się robi?
    > To znaczy co i jak trzeba ustawić na obu smartfonach?
    > W szczególności jak to ustawić na smartfonach z Windows
    > Phone 8.1 i Android ?
    > Jak gigachłonna dla obu smartfonów jest taka operacja?
    >
    > Z góry dziękuję.
> [...]
    rozmowa wideo gsm. rzadki przypadek, bo większość telefonów tego nie
    wspiera, marna jakość, koszt zerowy
    rozmowa wideo skype albo podobne. ten sam program na obydwu telefonach i
    opłata za transfer. dzisiaj transfer da się ogarnąć po taniości
    youtube. jedna osoba nagrywa i udostępnia na youtube a druga ogląda firm
    na youtube. o tyle nie wygodne że umówienie się na oglądanie tego a nie
    innego filmu jest dodatkowym zajęciem

    ToMasz