  • Data: 2016-09-26 11:45:52
    Temat: Re: Przez miasto 23km czy obwodnicą 37km?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 września 2016 11:22:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "tintin" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > To raczej obwodnica oszczedniej.
    >
    > Ale ja mam obwodnice autostradowa, predkosc raczej 130-160, poza
    > godzinami szczytu i jeszcze miesiac temu miasto dosc przejezdne -
    > obwodnica mi wychodzilo jakies 20km dalej i moze 5 minut krocej.
    >
    > A autostrada to tez pare zatrzyman (bramki), zwolnien ... no i ciekaw
    > jestem jak lepiej.
    > No, moze kiedys wlacze komputer, zobaczymy co on powie :-)
    > W miescie auto duzo pali, a na autostradzie z kolei nieduzo :-)

    To i ja dołączę z moim "kul story".
    Mialem kiedys dojazdy do pracy. Przez sląsk.
    Jak jechalem na 7 rano to bez problemu wioski-bytom-chorzów-katowice sie jechało w
    jakieś 40 minut. Jakieś 38km.
    Jak mi rozgrzebywali coś to przełączałem się na wioski-zabrze-ruda-DTS-katowice.
    Czasy podobne, podobnie daleko.

    Ale czasem wracać mi sie w korkach nie chciało.
    To jechałem autostrada. Co ciekawe jadąc autostrada mialem 50km ale ani jednych
    świateł i tylko 1 miejsce gdzie trzeba ustąpić pierwszeństwa.
    I czasy były na poziomie 30-35minut.

    Ale spalanie wyższe więc sie nie opłacało pod tym względem.

    Tak czy siak fajne w tym było to że miałem alternatywe. I mogłem wybierać jak dziś
    do/z pracy pojade.

    PS. Przez sląsk 79-ka daje sie wieczorem całkiem szybko przejechać. Byle ruch nie był
    duży. nie ma za wiele skrzyżowań gdzie trzeba czekać...