  • Data: 2018-07-18 09:52:04
    Temat: Re: Przezwojenie cewki przekaźnika
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5b4e5b22$0$622$65785112@news.neostrada.pl...

    > Hmm... A coś złego może się stać, jeśli będę po prostu nawijał kolejne

    Choćby to się ocierało. A emalia cienka.

    > zwoje? Warstwa emalii na kolejnych zwojach nie będzie wystarczającą
    > izolacją? Tak zrobiłem do tej pory i mierzona rezystancja uzwojenia
    > wygląda ok...

    Małego ptaszka bym w miejscu łączenia położył (np. kawalątek cienkiego
    papierka, złożzonego, aby zakrywał całe miejsce łączenia). Nie wiem, jak to
    się zachowa przy przepięciu, na mojej centrali wiem, ze stanowiło to
    problem, gdyż nawet potrafiło przepalić drut nawojowy. Dopiero odizolowaniem
    upalającej się cześci przekładką, rozwiązano problem, uzwojenia z przekładką
    już się nie przepalały.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.