  • Data: 2018-07-18 11:29:07
    Temat: Re: Przezwojenie cewki przekaźnika
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-18 o 09:47, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:9289635304$20180717225837@squadack.com...

    > A złapie wystarczająco mocno i pewnie? Bo jeśli tak, to sam skorzystam.

    Często widywałem połączenia uzwojeń w silnikach wykonane tą metoda (nie
    rozlutowywały się przy przegrzaniach) ale "kulkowanie" przewodu 0.05
    zapalniczką to chyba będzie jakaś loteria. Poza tym taka przetopiona
    miedź może być krucha.
    Ja testowałem swoją cierpliwość przezwajając z ojcem spaloną ramkę 200uA
    od miernika Lavo3 (lata 80). W użyciu była tylko transformatorówka i
    kalafonia. Dało radę.