    From: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: "Przystawka" na kartę sim do telefonu stacjonarnego
    Date: Tue, 24 Mar 2009 17:28:17 +0100

    On 2009-03-24, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=883

    Lepiej zwykłą bramkę GSM z portem analogowym. Są takie z akumulatorem
    który działa jak mały "ups" (zwykły zasilacz buforowy).

    Były też (dawno temu) rozwiązania bodajże Siemensa "Home Station" do
    komórek klasy (iirc) C55, normalnie masz komórkę, przychodzisz do domu,
    wkładasz komórkę na "home station" i zamienia się ona w stacjonarny
    (jest po prostu port do podpięcia zwykłego aparatu).

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej