  • Data: 2010-07-14 16:20:59
    Temat: Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SET" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:i1kboo$8r$1@inews.gazeta.pl...
    > Uzytkownik "JAM" <j...@y...com> napisal w wiadomosci
    >>
    > Jak dla mnie genialne rozwiazanie. Nikt wczesniej na to nie
    > wpadl? A moze
    > pomysl byl ale technologia nie dawala rady.

    Wymogow jakies wielkiej technologii w tym nie widac.

    Prawdopodobnie jak zwykle - z wielkiej chmury maly deszcz, ktos
    zarobi na badaniach i moze troche na patentach.

    Waldek ma racje - co chwila sie takie rewolucyjne pomysly pojawiaja
    .. i najwyrazniej nie sa warte tyle co inwestorzy sobie obiecuja
    :-)

    Az takiej rewolucji tu nie ma - okienka w cylindrach sa znane,
    dwusuwy sa znane, a powszechnie uzywane juz tylko w postaci
    okretowych diesli no i kosiarek.

    J.