  • Data: 2011-05-06 07:44:32
    Temat: Re: Pytania dot. inwentaryzacji
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-06 09:38, Ziolko pisze:
    > [..]
    >
    > IMHO przepustowością - 1Gbps jest gorsze od 10/40/100Gbps
    >
    > Ludzie w mediach mówią / piszą,
    > że 1(jeden)Gbps do klienta to bardzo mało .... i NIE rozwojowo.

    mówimy o tej samej technologii. 1Gb/s po UTP i 1Gb/s po SM/MM świetle.

    Z punktu celu inwentaryzacji to bez różnicy. Inwentaryzujemy szybkość.
    Jak umożliwiono pominięcie przełączników połączonych miedzianym
    paczkordem 10/100/1000 to dlaczego nie ma wyjątku dla przełączników
    połączonych takim samym paczkordem ale światłowodowym.

    Ale jak zadaję konkretne pytania to oczywiście jestem zadymiarz.

    Icek