  • Data: 2011-05-06 08:06:05
    Temat: Re: Pytania dot. inwentaryzacji
    Od: Ziolko <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-06 09:44, Icek pisze:

    > mówimy o tej samej technologii. 1Gb/s po UTP i 1Gb/s po SM/MM świetle.
    >
    > Z punktu celu inwentaryzacji to bez różnicy. Inwentaryzujemy szybkość.
    > Jak umożliwiono pominięcie przełączników połączonych miedzianym
    > paczkordem 10/100/1000 to dlaczego nie ma wyjątku dla przełączników
    > połączonych takim samym paczkordem ale światłowodowym.
    >
    > Ale jak zadaję konkretne pytania to oczywiście jestem zadymiarz.

    To tylko moje zdanie, ale
    jaki problem zmienić światło z 1 na 10 ??
    a na miedzi jak przerzucić 10 czy 100 Gb/s ??

    A jak ten "patchcord" ma więcej niż 100 m ??

    Na świetle dorzucenie następnej lambdy to pan pikuś.

    A na miedzi??

    Powtórzę się .... NIE rozwojowo,
    i nie będzie można dorzucic następnych usług / operatorów.

    To wszystko dla dobra klienta i rozwoju rynku ;-P