  • Data: 2021-03-31 09:34:16
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 31-Mar-21 08:22, heby wrote:

    > No trudno, mimo to jestem tego bardzo ciekaw. Nie trafia mi się często
    > tak popsuty koncept, który działa. Tak sobie myślałem kiedyś, są duże
    > firmy zajmujące sie projektowaniem. W tych firmach pracują ludzie któzy
    > posługują się jakimiś koncepcjami pracy zespołowej. Jeśli to programiści
    > - wiadomo - kontrola wersji. Ale jesli to CADowcy, to niezmiennie, od 20
    > lat, widzę zawsze coś komplenie niezrozumiałego, czego nie potrafie
    > pojąć. Mam wrażenie że dziadowskośc oprogramowania CAD powoduje
    > wymyślanie kwadratowych kół w miejscu gdzie już od dziesięcioleci znamy
> [...]

    A pomyślałeś o tym, że są stabilne procesy (jakkolwiek byłyby debilne) u
    klientów i ruszenie czegokolwiek może spowodować konieczność
    reorganizacji pracy / recertfikacji? Co globalnie przekłada się na grube
    M$ + trudne do wycenienia wqurwienie klientów ...

    No bo do czego to podobne, żeby klient który od lat o 15:01 kopiuje
    pliki *.debilne_rozszerzenie miał nagle zacząć kopiować
    *.inne_nie_mniej_debilne_rozszerzenie ;-)

    A przypominam, że poruszamy się w środowisku inżynierów co to
    (słusznie?) uważają, że jak coś działa to nie ruszać ...

    Piotrek