  • Data: 2017-06-29 12:30:16
    Temat: Re: Pytanie o wywoływacz AGT 087
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-28 o 22:26, Bytomir Kwasigroch pisze:

    > Ta folia jest lekko klejąca, trza ją unieść przed laminowaniem
    > kiedy laminator chwyci 1-2cm. jak masz tycie płytki, to kładziesz folię
    > na zimny laminat i wstępnie wałkujesz od środka na zewnątrz gumowym wałkiem.
    > Być może takie wałki siedzą w zużytych wkładach z tonerami HP.

    Ok, przetestuję :-)
    Co do wałka gumowego, używałem takiego jak do dociskania tapet. Można
    dostać kilkucentymetrowej szerokości. Jest w sam raz elastyczny i nie
    miękki.

    > Klisza samoróbka z laserówki nie nadaje się do precyzyjnych obwodów,
    > ma duży rozjazd wymiarów, toner lepi się do emulsji negatywowej.

    Ha! No właśnie zauważyłem to. Mam na myśli rozjazd wymiarów na dużych
    płytkach. Sądziłem, że to mnie się omsknęła ręka :-)

    Dodam jeszcze jedną wadę: słaby kontrast.

    Oba te problemy rozwiązałem przechodząc na wydruki atramentowe. Kontrast
    jest o dwie klasy lepszy a także precyzja druku. Przy mojej laserówce
    1200dpi krawędzie mają wzorek jak stępiona piła. Szczególnie te pod
    kątem. Pod plujką jest równiutko, nawet jeśli nie zwiększymy
    rozdzielczości, co mi daje do myślenia na temat definicji rozdzielczości
    w tych urządzeniach...

    Lepienie toneru - raczej nie zaobserwowałem, choć pewnie zależy to od
    producenta. Zresztą jest na to sposób - fiksatywa ze sklepu dla plastyków.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek