    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie o wywoływacz AGT 087
    Date: Thu, 29 Jun 2017 21:12:33 +0200

    news:oj38sk$frb$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak komuś się chce szukać sklepu chemicznego... :)

    No w sumie tak... choć siarczan miedzi kiedyś jeździłem kupować chyba gdzieś
    na Freta, czy Foksal, kurde, stale mi się mylą... oj, nie pamiętam, blisko
    Nowego Światu (a może na nim, nie pamiętam dokładnie, w każdym razie, za
    PRLu)... I już wychodziłem ze sklepu, nagle słyszę JEB - i widzę, że ktoś
    sprząta z podłogi, kupiony właśnie odczynnik :) Kojarzę tylko, że był biały,
    nie pachniał, nie dymił. Mój siarczan był "niestety" niebieski... :) (tak,
    CuSO4*5H2O, pięknie się woda gotuje, dodana do odwodnionego siarczanu,
    brałem trochę i na gazie odwadniałem, studziłem i na zimne po kropelce...)

    > W tesco i tak jestem przy okazji kupowania śniadanka.

    No, w sumie jeśli masz drożej, o mniej, niż cena biletu na autobus do
    sklepu, to jasne, że opłaca się w Tesku.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.