    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie o wywoływacz AGT 087
    Date: Mon, 10 Jul 2017 19:07:51 +0200

    W dniu 2017-07-08 o 22:50, sundayman pisze:

    > no ciekawe, ale myślę że to jednak laminat jest winny.
    > Miałem te kropki ostatnio prawie za każdym razem, a używałem tylko klisz
    > z naświetlarni.

    Jestem już po kolejnych testach. W ostatnim czasie codziennie coś
    robiłem, wytrawiałem etc. Przy metodzie "książeczkowej" zamiast
    "kopertowej" zyskałem trochę. Punkty nadal są lecz wyraźnie spadła ich
    ilość. Powiedzmy, że o 50%. Być może to kwestia innego egzemplarza
    laminatu. Na powierzchni ok 2x4 cm może średnio ze 4 punkty znalazłem.
    Wszystkie one są sporo mniejsze od najmniejszych ścieżek jakie robię (10
    milsów) więc problemu nie ma nawet jeśli punkt trafiłby w ścieżkę.

    > A jeżeli to laminat, no to pytanie co z tym zrobić ?
    > Trzeba by kupić gdzieś indziej ten laminat, bo może TME oszczędza i
    > kupuje jakiś przeterminowany czy co ?
    > Nie bardzo mi to do nich pasuje, ale cholera wie. Polak potrafi...

    Wydaje mi się, że limit przyczyn "kropkowania" się wyczerpał. Chyba
    tylko jeszcze jedna rzecz pozostaje do sprawdzenia: sposób ściągania
    folii ochronnej. Może delikatnie i bardzo powoli?

    Ostatnie zamówienia robiłem w firmie kolegi. Raczej nie ma różnicy w
    porównaniu z TME. Przypuszczam, że wszyscy zaopatrują się w tym samym
    miejscu.

    Tak czy owak sceptyczny jestem co do możliwości dalszej poprawy jakości.
    Przypuszczam, że aby uzyskać coś lepiej, to trzeba by samemu emulsję
    nanosić i od razu naświetlać i wytrawiać. Innymi słowy: zbudować fabrykę :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek